Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

25η Μαρτίου 1821 - 2015 Αγώνας συνεχής και αδιάκοπος για την Ελευθεριά της Ελλάδος.

Με τα ρούχα αιματωμένα
Ξέρω ότι έβγαινες κρυφά
Να γυρεύης εις τα ξένα
Άλλα χέρια δυνατά.

Μοναχή το δρόμο επήρες,
Εξανάλθες μοναχή
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
Εάν η χρεία τες κουρταλή.


Ω τρακόσιοι! Σηκωθήτε
Και ξανάλθετε σ’ εμάς
Τα παιδιά σας θέλ’ ιδήτε
Πόσο μοιάζουνε με σας


Αντί σχολίου, οι στροφές (άνω) από το ποίημα Ύμνος εις την Ελευθερίαν του εθνικού μας ποιητή Διονυσίου Σολωμού.

Ποτέ δεν στάθηκε στο πλάϊ μου κανείς
Κι ας μ' αγαπήσανε.. κι ας ήτανε κοντά μου
Δεν ζωντανεύουνε τα όνειρα.. θαρρείς
Μα.. ένα όνειρο.. η ζήση η δικιά μου...

Πως με φοβήθηκαν.. πως ήτανε "λειψοί"
Είτε αμόρφωτοι.. ή λίγο προικισμένοι
Είπαν.. μα ζήτησα καμμιάν επιταγή
Στο όνομά μου.. για το μέλλον μου γραμμένη;!. 

Ανδρέας Κάλβος. 


«Σωτηρία θα πει να λυτρωθείς απ’ όλους τους σωτήρες· αυτή ‘ναι η ανώτατη λευτεριά, η πιο αψηλή, όπου με δυσκολία αναπνέει ο άνθρωπος. Αντέχεις;» 
Νίκος Καζαντζάκης

«Κάθε έθνος που θεωρεί πιο σημαντικές την ευκολία και την άνεση από την ελευθερία του, θα χάσει σύντομα την ελευθερία του. Και η ειρωνεία είναι, ότι σύντομα θα χάσει επίσης και τις ευκολίες και τις ανέσεις του.» 
Σόμερσετ Μωμ (Βρετανός συγγραφέας)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ιστορία ενός θαύματος ~ Οι Έλληνες. Βίντεο

  Δείτε το βίντεο.